Kalas

Jag vet, idag har jag varit dålig på att skriva. Men idag har jag faktiskt haft något att göra. Mår bättre idag men inte hundra, har fortfarande inte spytt så antar att det inte var kräksjuka, utan bara något annat. Idag har vi, alltså jag och älsklingen varit hemma hos hans föräldrar och kollat på fotboll. Nå ja, jag kollade på Grey´s Anatomy på ipoden, inte den där fotbollsälskaren längre som jag var när jag var mindre.

När fotbollen var slut åkte vi ut till mina föräldrar och firade bror som fyllde år tidigare i veckan. Efter smörgåstårta och prinssestårta så var man mätt som bara den. Jag och Niklas bänkade oss tillsammans med grannungarna framför tvn och kollade på tecknat. Inget bättre på tvn denna dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0