v.37

Då har man gått in i vecka 37, känns som om dagarna går jätte sakta men att jag har gått in i en ny vecka nästan varje gång jag uppdaterar här, konstigt. Var på barnmorskebesök idag, min vanliga barnmorska var sjuk så jag hade en tillfällig och det var inte det lättaste när hon inte riktigt har koll på vem man är och vad som har hänt tidigare.

Något annat som verkar vara typiskt för mig är att jag får göra om alla blodprov, så även denna gång. Det hade blivit något fel med proverna från förra gången jag var där, så de måste tas om. Då kan man undra vad det har blivit för fel, men det är väl inget att oroa sig för antar jag. Svaret på levern hade de iaf fått och det såg bra ut, men barnmorskan som jag hade idag tyckte jag skulle ta ett nytt på fredag eftersom det inte har blivit bättre.

Magen hade växt ytterligare 2 cm och ligger nu på nästan 33 cm. Hjärtat tickade också på med 138 slag/minut. Så allt såg bra ut även denna gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0