Ut med julen..

Tog bort min julheader, tyckte det var dags att få bort julen nu. Så slängde bara ihop något lite snabbt, inte det bästa kanske, men har inte tid just nu. Så ni får stå ut! 4 veckor kvar till flytt så här håller vi på och flyttpackar, bäst att passa på när man är ledig. Men shit vad mycket saker vi har. Vart kommer allt ifrån?

Har mest jobbat den senaste tiden känns det som, har även träffat några av mina underbara vänner, söta Thea var här häromdagen och fika och snackade massa skit, skönt att få prata av sig. För någon vecka sen var Babbi och Emma här och käkade och spelade Wii, jag skratta så att tårarna rann ;). Så vi drar slutsatsen att Mario fortfarande är ett roligt spel efter alla dessa år.

Jul och nyår har varit bra, fick fina julklappar och hann med att mysa lite med släkten. Kameran har fått hålla sig lite i bakgrunden, så då vet ni varför det inte blivit så mycket uppdaterat här, men jag är riktigt sugen på en photoshoot med väldigt mycket vintertema, så är det någon som har tid och lust så säg bara till. Har en lucka på fredagförmiddag om det skulle passa någon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0