Semester!!!

Äntligen är semestern här, 4 veckor ska jag tillbringa åt att bara lata mig. Några småtrippar blir det förhoppningsvis också när orken tillåter.

Just nu ligger jag hemma i Sköllersta i soffan och är helt slut, då har jag ändå bara handlat (2ggr), hjälpt pappa lite smått med att dra kablar och underhållit mor när hon syr. Var även här hela dagen igår eftersom Niklas jobbar den här veckan också så har jag inte så himla mycket annat för mig.

Igår blev det en sväng till Jakobssons, men hittade inget direkt som jag ville ha. Sen blev det grillning och soffhäng med tv tittande tills jag åkte hem och intog sängen för att kolla på Falk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0