Tröttsamt

Tyvärr så räcker inte riktigt orken till, därför blir bloggen lidande. Men jag hoppas att tröttheten snart börjar ge med sig och att vi kan få lite liv här igen!

Helgen har bjudit på mycket, i fredags började jag och Sandy med en promenad för att sedan gå hem hit och baka bullar. Sen kom Thea och åt lite mat och fikade med mig. På kvällen kom Maria och David hit och åt våfflor, en hel del snack om gamla minnen och lite tv tittande blev det också.

Lördagen hade vi fullt hus, hela släkten (nästan) var här och firade Niklas som fyllde år. På söndagen hade jag hoppats på att få vila lite men det ville inte älsklingen, så det blev en tur till Marieberg. När vi kom hem slocknade jag på soffan, men fick inte sova så länge förns det var dags att ta sig ner till hallen för att kolla Ekeby B:s kvalmatch.

Så någon vila har man inte fått i helgen inte!

Igår var jag en sväng till Sandy och Mange och kollade på innebandyn (AIK-Falun) och åt kladdkakemuffins :D

Idag har det mest blivit att städa och plocka här hemma, de kommer nämnligen imorgon och tapetserar det sista rummet, som ska bli mitt fotorum en tid framåt, ska bli skönt att äntligen få ordning här inne också.


Kommentarer
Krilla

Va mysigt du har haft det gullunge! Men du ska ta det lite lugnt när du är trött. Hoppas vi kan träffas snart Pusspuss krillis <3

2011-03-29 @ 22:25:10
Saz

Visst har jag sweety! Ja, jag har förstått det nu, har nog aldrig varit så här slut! Ja det hoppas jag med :) puss

2011-03-30 @ 08:08:23
URL: http://sazz.blogg.se/
Krilly

Tjenare saz :) hur blev rummet? Vart det snyggt med de nya tapeterna? Du har du kvar ngra foton sen den där sommaren när du fotade mig vid sjön? Det slog mig här om dagen jag vill så gärna få se alla om du har några kvar?:) Åå sen slog det mig att jag skulle ge dig pengar helvete! Sorrysorry! Jag hittade ju lappen med ditt kontonr i plånboken här om dagen. Oboy jag fixar det! Puss

2011-04-01 @ 23:25:26
Saz

Hej krilly! Jo det blev riktigt bra. :) du får komma och kolla någon dag ;) aa dem ska jag ha på en hårddisk så det tror jag. Vi får ta och kolla på dem någon dag :) Puss

2011-04-03 @ 20:18:57
URL: http://sazz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0