Senilvarning

Ibland undrar man om man håller på att bli gammal, äldre blir jag ju, det har jag räknat ut, men gammal? Nu? När jag pratade med mamma förut i telefonen så skulle jag fråga något och glömde totalt bort var det var, men medans jag tänkte vad det var jag skulle fråga så kom jag på massa annat, men inte just det som skulle frågas. Men det var bra att jag fick tänka efter för då fick jag svar på de andra sakerna.
 
Sitter och tittar på tv i soffan, bestämmer mig för att flytta in till sovrummet så jag kan fixa lite på datorn samtidigt som jag kollar på tvn. Tar med kortet och sätter den i sovrumstvn, men sen då? Jo efter ca 30 min kom jag på att jag inte hade tryckt igång tvn, så nu missade jag iallafall det jag skulle se. BLÄ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0