Andra delen

Nu har hela helgen gått och åter igen är det måndag. Igår var vi på kalas hos min kusin som fyller nu i veckan. Massa folk var det i deras lägenhet, så det blev rätt varmt, men mysigt. Lina tog nog fram alla leksaker så Nellie var nöjd, massa nya saker att undersöka. Vi fick med oss deras hoppgunga hem för att prova och den har än så länge gjort succé, vi får väl se om det bara är någon dag den är rolig eller om den kommer uppskattas fler dagar.

Idag tog vi lite sovmorgon, Nellie vaknade 6.30 och fick mat, spydde ner hela sig, mig och sängen. Så jag fick sova vidare i älsklingens säng efter att vi bytt om och fått på oss torra kläder. Vaknade sedan vid 9.30 och låg och drog oss till 10. Sen har jag fixat lite här hemma undertiden som Nellie har lekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0