Strejk

Vi har nog tröttnat rejält på varandra vid det här laget min mobil och jag. Eller min och min, det är egentlugen älsklingens gamla telefon. Ibland strejkar allt och inget händer överhuvudtaget. Ibland fungerar inte ljudet, trots att det är påslaget. Ibland kommer vibratorn på långt innan ring- och smssignalen.

Nu har den även börjat dirva med mig genom att hitta på egna sms. Fick för någon dag sen ett sms av Sandy som jag fattade ungefär hälften av. Efter första halvan var inget som det skulle, inget hängde ihop. En mening och sedan en helt annan, som absolut inte hängde ihop med den innan. Fick skicka tillbaka ett sms med många frågor och ett erkännande att jag inte förstod. Fick svaret tillbska ayt hon skulle förklara när vi träffades. Vilket jag var glad för, det kändes lättast i den röran.

När jag sedan var där igår och vi kom in på ämnet, så bad jag henne läsa vad hon skrivit och även läsa det högt, så hon förstod varför jag inte förstod. När hon då läser det, helt utan konstigheter. MEN, med en helt annan text, så var jag tvungen att läsa hur min mobil formulerat smset. Hur kan det bli så?

Ge mig en ny mobil!!!


Kommentarer
sofie

Köp en Xperia arc s!!! Bästa mobilen jag någnsin haft, och billig är den med :)!!



Hoppas allt är bra med er!

Kramar

2012-02-07 @ 19:42:58
URL: http://Sofiiem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0