Hjälp!..

.. jag hinner inte med. I fredags var vi bjudna på kalas för våran älskade vän Dajja som fyllde år i torsdags. Det bjöds på super god mat och mumsig tårta. Vi spelade Med andra ord och självklart vann tjejerna överlägset ;) Jag fick gå ifrån för att försöka natta lillasnuttan, men de andra skötte det galant under tiden. Inte för att jag är någon hejare på det men det är alltid lättare om man är fler i ett lag.


I söndags firade vi 9 år tillsammans, snart 10 år. Helt sjukt, vad har vi gjort av dessa år? Vi lämnade av Nellie hos farmor och farfar och åkte och kollade på bio, What to expect, såg vi och jag tyckte den var bra. Men hade trott att den skulle vara roligare. Niklas tyckte däremot inte att den var så bra. Tråkigt! Sen åkte vi och hämtade våran skatt och åkte hem och gjorde pizza, jag fick en hjärtformad ;) fint ska det va! Kollade på bigbrother finalen och försökte söva Nellie igen, pjuh.

Igår var vi i Hällebo på föräldragruppsträff, lika trevligt som vanligt. Åkte vidare till gallerian och skulle shoppa lite, kom hem nästan tomhänt, alltid lika kul! NOT!

Idag har det inte blivit mycket gjort än, lite småfix här hemma men ikväll är det sista avsnittet av Desperate, så det ska jag se. Annars blir det inte så mycket idag. Skönt det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0