Semester

Nu är jag inne på min andra semester vecka av tre. Vi har haft många härliga dagar med fina vänner och massa bus. Förra veckan blev det shopping och lunch inne i Örebro med fina tjejer, lek i stadsparken, lunch på fresh food, seriens sista innebandymatch för N nu väntar kval till div.1 och kalas för min farmor.
 
Denna vecka har hittills bjudit på lite skönhetsfix på Lougrace, brunchmys och bus med Sandy och Vera, bad med Thea och Lina. Tror inte resten av veckan kommer bli tråkig den heller, fullbokat! Nästa vecka ser fortfarande ut att bli rätt lugn men det går fort och sedan är även den fullbokad också. 
 
Allt går så fort nu och det slinker ur nya ord titt som tätt ur lillsnuttans mun. Igår sa hon majts (majs). Konstigt ord att lära sig bland de första, men hon är tokig i majs så det är väl kanske inte så konstigt ändå.
 


Kommentarer
krilla

Åå vad mysigt när du uppdaterar sazz! Kanske kan vi boka en dag nästa vecka ;) puss

Svar: Jag vet du gillar det ;) hihi Det ska vi absolut ordna :D Puss
Saz

2013-03-13 @ 21:32:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0