Oct. 18, 2013

Äntligen är mitt 8 dagars pass på jobbet klart och jag har fått tagit helg. Ska bli så skönt att få vara ledig några dagar, känns som det behövs. Vi är åter tillbaka i gamla vanliga rutiner, även om Niklas har fått lite andra jobbtider. Denna veckan har vi knappt setts då vi jobbat om varandra, har endast setts om jag vaknat när han kom hem från jobbet eller en morgon när Nellie vaknade innan jag åkt till jobbet. Helgen kommer nog mestadels bli lugn och det känns så skönt.

Den första snön kom i natt och det ligger fortfarnde kvar lite trots att solen har lyst så fint hela dagen. Tidigare i veckan var vi ute och kastade löv, vilket Nellie tycker är jätte skoj.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0