Majts

Igår hade vi en super mysig eftermiddag och kväll. Vi åkte med mormor och morfar och plockade majs, eller som Nellie säger majts.



Efter majsplockningen åkte vi till hallen för att kolla på pappa när han spelade hemmapremiär, tyvärr blev det förlust med 6-11. Pappa skrapade iallafall ihop två mål och en assist, så det är vi nöjda med iaf ;-).

Direkt efter matchen åkte vi vidare in till stan för att umgås med underbara vänner. Goda pulled pork stod på menyn, har själv gjort det en gång förut men då tyckte jag inte att det var någon stor hit, men jag får känna mig besegrad av Krilla och Thea, ni kan ni. Sen väntade biomys för oss brudar och barnpassning och hemmamys för karlarna. Vi såg The heat och den kan jag varmt rekomendera, kanske mer är en tjejfilm, men tror att även killar skulle kunna tycka den är rolig emellanåt.

När vi kom hem sov barnen så gott, så vi fikade lite och sen blev det massa snack in på natten.


Kommentarer
mormor

Ja det var jättemysigt. Kul att bloggen har vaknat igen. Kram

Svar: Ja hoppas inte för mycket nu, men jag ska försöka:-)
Saz

2013-09-22 @ 15:47:59
Krilla & David

Tack för en mysig kväll :) puss Krilla och David

Svar: Tack själva fina ni!! Hoppas ni inte tyckte det blev försent. Puss
Saz

2013-09-22 @ 19:45:28
Mary

Kul att Du skriver lite igen, roligt att läsa!! :)

2013-09-24 @ 18:03:43
Krilla&david

Nähä du! Det är så roligt näri ses! Jag visste inte ens va klockan var:) ni får gärna stanna mkt lääääängre nästa gång :) ❤ å annars finns alltid plats hos oss. Å frukost :)
Va söt Nellie är på korten ovan! Hon är en riktigt litet busfrö! Puss

2013-09-24 @ 22:45:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0