Fire!

Jag har alltid haft respekt för eld, när jag var liten eller mindre kanske man ska säga så vågade jag inte tända tändstickor osv. Det sitter nog i lite och jag har aldrig velat ha varken bastu eller torktumlare. När vi köpte huset så fanns just dessa två saker redan i huset. Bastun har vi inte provat ännu, men vi är på gång. Jag har iaf bytt den trasiga lampan så nu finns det en fungerande lampa där inne. 

Tumlaren däremot tog många månader innan jag provade, men nu går den var och varannan dag. Till Niklas stora förtjusning. Eller också inte. En dag kom han med ett par uppknäppta byxor på sig och frågade hur varmt jag hade tvättat dem. Tror ni jag vågade berätta att jag kört dem i tumlaren? Så ett par av hans byxor och en nyinköpt kökshandduk har fått sätta livet till. Hittills!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0