Kalas

Nu är jag back on track, efter några fullspäckade veckor. Vi är mitt inne i våran kalasperiod, då det är kalas varje helg i stort sett. För några helger sen firade vi Elliot som fyllt 1 år. Vi pysslade ihop ett litet födelsedagskort till lillprinsen. 


I veckan sen blev det lite mys ute i solen efter dagis, det gäller att passa på när det bjuds på bra väder. 




Jag och Thea slog ihop lite kalasbak och hjälptes åt. Vi bakade krämbullar och chokladbollar inför helgens och förra helgens kalas. Förra helgen firade vi Niklas, tre kalas i vanlig ordning. Har man många som vill komma på kalas så blir det lite trångt att ta alla på samma gång. På lördagen firade vi med Niklas släkt, det bjöds på smörgåstårta och fika. På kvällen kom alla våra fina vänner hit och det blev hemmagjord kebab, med hemmagjorda såser och en sallad. Till efterrätt så gjorde jag chokladpajen som jag skrev om i ett tidigare inlägg. På söndagen kom min sida av släkten och det blev fika med tårta. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0