Bättre

Nu känns allting bättre, tror det mesta är löst. Har idag städat och diskat efter igår, tog längre tid än vad jag trodde. Sen har vi varit hemma hos mor & far och grillat, mycket gott, kött, lax och en och annan hamburgare. Sen hem och kolla på den sista av semifinalerna i herrarnas elitserie. Täby vs. Warberg och i damernas blev det Rönnby vs. Iksu i finalen. På lördag avgörs det hela, då ska vi vara där. Synd att vi inte får vara med på planen, men det kommer tjejer.

Just nu sitter jag här vid datan i mitt sovrum med ett infekterat öra, inte bra. köpte några örhängen häromdagen som antagligen inte var så bra för mitt öra. Inget att göra åt, får glädjas åt att det är hela 17.3 grader här utanför och det måste ändå betyda att det är sommar! Men jag har hört att det skulle bli kallare på tisdag igen. Hoppas de har fel, precis som de brukar ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0