Inför kvällen

Då var väl tanken att jag skulle skriva något idag igen!
Men vad? Har inget roligt att berätta, har inte hänt mycket idag, jag har endast jobbat i några timmar och sen varit på kalas och nu sitter jag här. I väntan på att tjejerna ska komma. Får hoppas att det finns mer att skriva och berätta om när de så småningom har dragit sig iväg, vilket kanske inte blir föns imorgon, vem vet!

Älsklingen har jag iallafall slängt ut ur lägenheten inte än, men snart. Just nu sitter han där med sitt köra xbox och spelar ett av de två spelen "jag" köpte till honom igår. Kanske var dumt av mig.

Har ett stort problem, som jag vanligtvis brukar ha vid den här tiden på kvällen inför utgång. Vad ska man ha på sig? Sen slänger man på sig något man änd använt de senaste 3 gångerna och sen är det bra med det. Men inte idag, försökte hitta något nytt igår, men icke! Funderar på att ta en bikini överdel kanske. För vågat? Jag får rådgöra med tjejerna när de kommer.

Nej, man kanske skulle ta och göra sig iordning så mycket som går. så får vi se vad jag får på mig för kläder sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0