Inget att göra

Sitter hemma ensam och har inget för mig, sitter och funderar lite på vad man bör göra med sitt liv. Ska man plugga till något, men vad isåntfall, har en del små planer på vad det skulle kunna vara, men vet inte riktigt om jag skulle klara av det. Övning ger färdighet som de brukar säga, även jag. Skönt att få stöd från dig älskling, du förstår mig och stöttar mig hela tiden, helt underbart. tycker inga idéer är konstiga utan låter mig hållas. Du är BÄST!

Så i brist på något att göra, något att ta kort på så kom denna lilla figur till liv, bredvid mig på databordet.

godis

Förövrigt har jag mest jobbat idag, har även hunnit med en sväng till älsklingens farmor och ätit påskmiddag. Gott, men börjar redan bli hungrig igen. Får bli en macka o fil sen, plus lite tv tittande.


Kommentarer
Anonym

Du har juh bitit av gubbens armen!

2007-04-08 @ 21:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0