10 minuter av ingenting

Igår jobbade jag morgonpasset ganska skönt att få sluta 15.00 istället för 18.30. Men ett helvete att gå upp 06.00 för att börjar kl 08.00. När jag kom hem kom Sändy förbi som planerat så gick vi ner till Kumlasjön och lirade lite minigolf, gissa vem som vann? När vi spelat klart gick vi hem till mig och åt äppelpaj som jag gjort vi gick iväg. Mums vad god den var, älska Äppelpaj. Samtidigt tittade vi på tv, Home makeover och Tsunamin: Efter vågen. Så hemskt, man kan nog inte tänka sig vilken kaos det var där nere om man själv inte var där, och så många som miste livet.

Idag har vi, alltså jag och Sändy varit på Marieberg och Ikea och fönstershoppat lite, lite saker fick man även med sig hem. Köpte servetter, kattmatskål till lillen, ny toaborste, mini body lotion till resan och ett bordstablett till lillen, som det är tassar på och som det står cool cat på. Efter Marieberg och Ikea, så åkte jag bara hem för att slänga i mig någon mat innan det var dags för träning. Känns som om gruppen har kommit ihop riktigt bra nu. Det här kommer att bli kanon. Nu ska vi kolla på någon film, sen ska jag försöka att göra mina 10 minuter av att göra ingenting. Grym avslappning alltså. Hur lätt är det? Får inte ens tänka på något.

Någon som har ett bra förslag på hur man gör det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0