Fokus 0

Igår var det jobb som gällde, skönt tänkte jag med ett kort pass på 3 timmar, då hade jag ju hela dagen framför mig. Kommer till jobbet och chefen säger att om de hade vetat att de hade varit klara med inventeringen redan nu, hade inte jag behövt kommit. Kanon, jippi. Så det blev bara att jobba 2 timmar och sen åka hem. Kändes ganska onödigt. Men jag fick en stund på stan som jag inte räknat med och där införskaffade jag mig en ny sminkväska och lite lunch, blev biff och bambuskott.  Sen åkte jag hem för att sedan hitta en Sändy ståendes utanför min dörr, trevligt. 

På kvällen var det träning som gällde. Det borde finnas en regel att om man skjutit utanför målet 10 gånger borde man få gå hem. Men det fick man ju inte så det var bara att hänga i. Efter träningen kollade jag och älsklingen på Hata Göteborg, ingen höjdarfilm enligt mig. Men smaken är som baken.

Ikväll är det planer på gång, antingen speedway eller bio. Jag hoppas nästan på bio nu. Fast det är sista hemma matchen för Indianerna den här säsongen och jag har inte sett en enda. Sen vill vi ju visa vår norrlänning och vår 08:a vad speedway är, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0