In your face

Om jag inte minns det helt fel, så var det i söndags som Linda introducerade mig och Sändy för Facebook, en community som jag själv aldrig har hört talas om tidigare. Linda tyckte att vi skulle skaffa oss en, men än har det inte blivit av. Men nu har jag förståt att det är menat att jag ska skaffa mig en användare på denna community, anledning?

  1. Jag hade aldrig hört talas om denna community förns Linda presenterade den i söndags.
  2. Imorse när jag satt i bilen på väg till jobbet pratade de om Facebook på nyheterna.
  3. På lunchen satt jag och lyssnade på den ständigt påslagna radion i lunchrummet, då de helt plötsligt börjar och prata om det som verkar vara ett hett ämne just nu, jo Facebook.
  4. Bläddrade i en tidning från gårdagen även det på jobbet, och vad hittar men där om inte ett dubbel uppslag om just Facebook.
Är det inte lite märkligt att allt kommer på en och samma gång? Jag måste fixa en användare på en gång.


Kommentarer
alexandra aka bäver

haha,jag har facebook till och med ;)

2007-08-22 @ 22:09:49
Saz

Men din Bäver, vad heter du då? :D

2007-08-22 @ 22:24:57
URL: http://sazz.blogg.se
Sandy

HAhA har du skaffat dig en facebook nu ? :P haha

2007-08-22 @ 22:26:00
Saz

Im on my way! du då?

2007-08-22 @ 22:27:07
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0