Kina mat & bröllopsklänning

Idag vakna man med lill kissen sussandes på kudden, he is sooo cute. Vid frukost ringde Maria och ville komma förbi för att byta om efter en inställd bad dag. Hon lyckades övertala mig att följa med in till Örebro där vi skulle ut och käka och kolla på en klänning till bröllopet till mig. Så vi plockade upp Mattias och Sandra och for vidare till Örebro för att plocka upp Thea.

Inne i stan mötte vi upp Krilla och David, Kina mat stog på menyn och vad passar inte bäst då om inte en lunchbuffé på Kina Muren, smockfullt. Vi tåga vidare till Formosa, inte heller där fanns det några bord lediga för oss. Så till slut gick vi den långa sträckan bort till polishuset och en kina restaurang där. Äntligen fick vi vår mat, den var riktigt god och nästan allt tog slut.

Efter det gick vi vidare på stan och kollade på en klänning och en sjal som jag ska ha på bröllopet, hitta en jätte fin. Så nu slipper jag få panik nästa vecka. Sen gick vi runt och kollade på skor och väskor, när vi tröttnat åkte vi hem till Krill och David och fikade, jätte gott. När vi fikat klart insåg vi att det var ganska lite tid kvar innan träningen börja så vi for hem till mig och dressade om lite.

Efter det har jag abra tränat och ätit lite mat och nu sitter jag här. Snart dags att gå och lägga sig så man orkar med morgon dagen, då det är rea start på jobbet, alla trädgårdsmöbler ska bort. Så imorgon kväll efter träningen kommer jag somna fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0