Lyxfrukost

dagen idag började väldigt tidigt, klockan nio närmare bestämt. Då hade vi bestämt att vi skulle träffas utanför Sveas och äta frukostbuffé. Det kändes hel lyxigt och till och med riktigt mysigt. Det var jag, Sändy, Maria och Linda som hade denna underbar frukost att avnjuta och fler gånger ska det bli. Har till och med bestämt att vi ska ha julfrukost hos någon av oss framåt jul. När vi alla fyra bor i Kumla, för nu har min gullunge Mary också fått lägenhet här, tror jag har glömt att säga det.

Efter frukosten gick vi hem till mig en sväng och gjorde ingenting, så duktiga. När vi var klara med att inte göra någonting gick vi till Stadshuset för att Sändy skulle fixa lite grejer. Sen gick vi till Maxi och handlade lite mat, för att sedan åka hem och äta en underbart god spaghetti och köttfärssås hos Linda. Undrar om det serveras mat ikväll också, eller om jag då ska behöva ställa mig vid spisen för första gången idag.

Nu är det snart dags för lite träning och taktikpass. Ska bara berätta att jag har lyckats byta bort mitt jobbpass på söndag så nu kan jag vara med och lira matchen mot Solfjäderstaden. Tjoho!


Kommentarer
Sändy

Gött det var verkligen mys:) Måste vi verkligen göra om, men nästa gång är det dock min tur att bjuda;):P !!
Yes match på söndag sååå himla skoj!!!

2007-08-23 @ 17:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0