Möhippa

Igår hade vi möhippa för Paula. Började med ett lugnt och avslappnande besök på Gustavsvik relaxen. Med bubbelpool, solarium och snackbar. Sen for jag och Maria ut till äventyrsbadet där vi åkte forsen och vattenrutschbanorna, första landa jag upp och ner i vattnet, inte det lättaste att ta sig där ifrån då. Efter vi hade fått lekt av oss lite gick vi upp till de andra och slappade lite. Efter ett tag, så fick vi även med de andra ner till forsen.

Efter ca 5 timmar inne på Gustavsvik gick vi till omklädningsrummen för att göra oss klara för att gå ut och äta. Tog ett tag för alla sju att göra sig klara, med smink och håruppsättningar och allt vad det var. Men till slut var vi klara för att ge oss av mot Coco Thai. Mycket mysigt ställe, men inte ett av mina favoritställen. Men god mat fick vi iallafall i oss.

Sen bar det av till Pitcher´s där vi satt och pratade och man kände hur ögonlocken bara blev tyngre och tyngre, så efter vi suttit där i ca 1 timme så åkte jag hem för att orka jobba idag och de andra försvann in på Björnstugan.

Förstår inte att man kan bli så himla trött och seg av att vara på en relax, hihi.

Dagen idag då, har inte hänt så mycket. Jag har jobbat och tränat, mer har jag inte hunnit med.

Tyvärr hade jag själv inte med mig någon kamera till möhippan, men kommer förhoppningsvis att få bilder senare av Paula. Två veckor kvar till bröllopet och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Panik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0