Papperj*vel

Idag har jag inte gjort speciellt mycket och det känns faktiskt helt underbart. Sändy kom hit och vi gick ner till arbetsförmedlingen men det var en kö på typ 20 nummer så jag slängde min kölapp och gick hem. Åhh det är så tråkigt. Sen åkte vi ut till Sköllersta med lillkissen, så han fick känna på lite gräs, vilken han älskade. Så nu är han helt slut och ligger och sover i soffan.

När vi varit ute i Sköllersta en stund drog vi hem igen och gick ner och handlade mat, grillkorv och makaroner stod på menyn. Sändy har nyss åkt hem och jag sitter helt ensam här hemma, älsklingen har nämnligen börjat jobba idag. Skönt för honom, ännu skönare för mig, haha. Nej då, jag saknar honom faktiskt här hemma.

Snart är det dags att byta om lite för att åka ner och träna, wieho. Hoppas på en lyckad träning idag. Känns som om man är på gång nu. Vet inte varför men det känns ganska bra, men allt kan fortfarande bli bättre.

Nej, papperj*vel. Jag har ju glömt att skriva i det. Minnet är för kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0