Sovlaki ska det va

Idag har jag varit hemma mesta dels, städat lite och plockat. Sedan när älsklingen kom hem åkte vi till marieberg för att införskaffa oss någon byra eller något liknande som vi ska ha i "hallen" som telefonen kan stå på så inte katten äter upp den. Det vi hittde fanns ju självklart inte hemma, skulle komma in igen om 2 veckor. Efter Ikea åkte vi till Stadium där jag köpte en myströja som Lund hade häromdagen, så himla skön, perfekt för kalla höst dagar.

När jag kom hem var det bara att göra sig iordning lite till för att sedan gå ner till Sokrates och möta upp brudarna för en myskväll med grekiskmat. Finns inget godare tror jag. Iallafall Sovlaki som jag alltid brukar äta när jag går dit. Tråkigt att äta samma sak tycker ni, men det är så himelskt gott att det är ett måste.

Efter maten gick vi till Maxi och köpte os en glass, medans Sändy var inne och handlade med Johanna som anlänt med tåget. Så vi satt utanför och kollade på folk, riktigt roligt. När Sändy och Johanna handlat klart gick jag, Maria och Linda upp till mig, medans Sändy och Johanna gick hem till Sändy. Så satt vi och mös och kolla på Hata Göteborg, fortfarande ingen hit!


Kommentarer
sandy

mysigt ni har aft de lät de som.. Jag vill åsså se den filmen så du får se den 3 ggr sen;):P mohaha! Puss

2007-08-29 @ 07:46:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0