Tupplur

Båda grabbarna sover middag, latmaskar. Så jag passar på att sitta vid datorn ett tag, innan det är dags att fixa lite tjej saker tills imorgon typ raka benen och lite till. Känner att jag också skulle behöva sova lite nu, men då kan jag inte sova i natt och då kommer jag vara helt slut imorgon när jag ska på bröllop. Weej, ända ner till Göteborg ska jag och gå på Paula och Shamons bröllop, ska bli så himla fint.

Ikväll är det träning som vanligt, med taktik och sedan bollpass, idag är det försvar vi ska gå igenom. Vill så gärna hinna hem på lördag till samlingen, så jag kan hinna med på matchen, även om jag inte får spela så vill man ju följa med och kolla. Man kanske skulle ta och göra sina 10 dagliga minuter nu, medan det är lugnt här i lägenheten. Snart är denna rofyllda stund över, då har lill monstret vaknat till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0