Tvätt tid

Vaknade för ca 40 minuter sen och insåg att våran tvätt tid började precis då, fort som f*n slängde jag ihop det som skulle tvättas, tog med mig tvätt till två maskiner och gick ner med älsklingen i källaren. Där man till sin fasa upptäcker att ena tvättmaskinen är trasig. Hur ska jag hinna med och tvätta all den här tvätten nu. Inte en chans.

Nu sitter jag med en tallrik yoghurt och lite flingor och pratar med Sändy på msn, ska snart ner till körskolan och boka in henne till en teorikurs, sen till ica och lämna in ett papper. Sen får man se vart vindarna för oss, haha.

hade en hemskt trevlig dag igår iallefall, det måste vi göra om. Vi har så mycket planer på vad som ska göras. Minigolfträningar, Matsson sa att man inte kan vara bra på både minigolf och innebandy när hon hörde att vi inte kunde vara med på fyspassen pga minigolfsträningarna. Sändy tyckte det lät bra eftersom hon inte vann när vi spela medans jag insåg att det är nog minigolf jag ska satsa på.


Kommentarer
Hp

Fin fin visningsbild.

2007-08-16 @ 11:22:29
URL: http://hanipaj.blogg.se
Emma

vi vet inte riktigt vart vi kommer i tunisien, eftersom det är en ospec vi har köpt. men vi kommer att landa i Monastir. Visst hade du varit där?? vad tyckte du? har läst en massa
om att man ska ha sjal och långkjol.. men är det verkligen så?

2007-08-16 @ 15:06:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0