Allvarligt

image310Nu är det dags att gå och lägga sig. Älsklingen har somnat för länge sen, fast i soffan. Så det blir till att väcka honom, eller så låter jag honom ligga där så får jag hela sängen för mig själv. Man får inte vara dum.

Imorgon ska jag kolla på damjuniorerna, förstärkt med några av våra spelare. Riktigt skoj, har inte sett innebandy sen i söndags, alltså snart en vecka sen. Det enda i innebandyväg jag har sett är mina egna klubbor som ligger överallt i garderoben. Det blir nog till att städa den under julstädningen.

När vi ändå är inne på innebandy så kan jag glatt meddela att det blev en poäng med hem från Västerås, plus att Alex gjorde sina första byten på mycket lång tid. HEJA!

Nä sov gott nu allihop, så hörs vi imorgon.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0