Då i vårt mörka hus

image321Tror inte att det är någon som missat att det är lucia idag. Tyvärr blir det inget lucia tåg för mig, vad jag vet ännu. Men hoppas på att få se ett någonstans iallafall.

Det får bli en lussebulle efter lunchen och kanske en pepperkaka också. Sen beger jag mig till jobbet där vi kommer ha en hel mysig dag med massa julstämning i butiken. Delar ut julgranar till företag som vi sammarbetat med under året, julfika hela dagen och under lunchen finns även ett litet julbord att gotta sig i.

Efter jobbet åker jag hem för att göra mig i ordning för kvällens julbord på Conventum, så jag ska vara tillbaka på jobbet kl 18.00 låter som om det kommer bli stressigt.

Nu ska jag snart börja med min lunch, blir fläsk och potatis blev så sugen på det igår när både mina arbetskamrater var iväg och åt det och att far och bror åt det på kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0