En vecka kvar..

.. till julafton! Igår kände jag panik över att det var så kort tid kvar men inte idag. För igår han jag med att köpa de flesta julklapparna, nu saknas det bara en eller kanske två till. Men nu jobbar jag i stort sätt varje dag fram till jul, är endast ledig dagen innan. Så den här veckan blir det full fart, slutar jag tidigt så är det träning på kvällen, de andra två dagarna jobbar jag till stänging som den här veckan är 20.00 sen brukar man inte vara därifrån förns någonstans mellan kvart över och halv.

Som sagt igår var jag och Sändy på marieberg och handlade lite, vi var ute i god tid för jag trodde att det skulle vara hur mycket folk som helst, men det var det inte. Efter en ett tag kände vi att vi hade fått det mesta uträttat så vi åkte hem, hemma hade älsklingen gjort tacos så det var bara att sätta sig och äta. Sen slog jag in lite paket innan det var dags att åka till samlingen.

Match efter två veckor, varit sjuk en vecka och jobbat den andra, endast ett träningspass på två veckor, det kändes ska jag säga. Men ett mål skrapa jag i hop och en svullen och blåröd näsa. Jippi vilken kanon match! Tyvärr slutade den inte som vi ville, vi spelade riktigt bra i första perioden sen började det gå sämre i andra, sen var det några mål i tom kasse som gjorde allt extra svårt. Men nu får vi ladda om batterierna med massa julmat och vila, så vi kommer ut med nya krafter efter jul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0