Ensam

Nu sitter jag här igen, har lite svårt för att slita mig. Men skulle bli allt för uttråkad av att inte sitta här. Imorgon blir det jobb hela dagen börjar med 4 timmar på Molens och sen en timmes lunch och efter det blir det tre timmar på Jysk. Efter det ska jag förhoppningsvis träna om allt går bra. Men det tråkiga är att jag missat massa träningar nu när jag varit sjuk och lär missa en hel del den här veckan också. 

Var nere i går på träningen och kollad, hur kul är det. Men skönt att få träffa alla igen. Imorgon hinner jag bara till bollpasset och inte hinner jag vara med på hela det heller. Torsdag har vi julbord med jobbet alltså försvinner torsdags träningen också. Det är sista matchen innan juluppehållet. Åhhhhh.

Nu får älsklingen ta att komma hem för nu vill jag inte vara ensam hemma längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0