Godmorgon

Fredag, dagar som jag gillar. Inte för att det är den sista arbetsdagen, för det gäller inte alltid mig. Den här veckan är inget undantag jobbar imorgon så det blir kort helg för mig, endast en ledig dag.

Julbordet igår var riktigt trevligt, men det blir nog bara jag som jobbar idag, haha. Tur att det var någon som höll sig nykter. Så idag blir det till att trycka 100 jackor, som skall iväg på måndag. Efter jobbet nummer ett åker jag till jobbet nummer två och efter det så blir det hem och förhoppningsvis klä granen som jag fick av jobbet igår och efter det blir det myskväll i soffan.

Nää nu måste jag snabba på, ska åka om 15 min.


Kommentarer
cecilia

Wooow, vilken fin blogg du har (:

2007-12-14 @ 07:50:28
URL: http://ceciliaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0