Hette en helt vanlig ren..

Okej nu är det här inte skoj längre. Eller det har aldrig varit skoj men nu är jag skit trött på det här. Självklart var jag inte och jobbade idag, vaknade i natt med feber. Har knappt sovit något i natt vilket resluterade i att jag gick upp kl 07.00. Väldigt tidigt för att vara mig. Så då tog jag ett bad med Findus, ja han badade faktiskt efter att ha hasat ner från kanten så satt han i vattnet med halva kroppen, ingen panik men han tyckte inte om det. För er som inte sett en katt som är dyngsur så är det en ganska roliga syn, de ser ut som spinkiga hyenor eller något liknande.

Nu har jag även blivit allt mer snorig och jag är som en droppkran och väldigt lik renen Rudolf. Passande såhär straxt efter första advent, julen är pågång gott folk. Nä nu måste jag få i mig någon mat så jag blir frisk snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0