Jensen

Jag vet att jag varit lite dålig på att skriva nu de här senaste dagarna, men har varit fullt upp men jobb och jobbfester. Som ni redan vet så var jag på julbord med ena jobbet i torsdags, började jobba tidigt fredag, åkte vidare til landra jobbet och efter det var det bara massa julfix här hemma. Idag har även varit en sån där dag där allt händer i ett.

Började jobba halv 12, jobbade sedan till klockan slog fem utan en enda rast, alltså ingen lunch på hela dagen, endast en macka till frukost, men vad ska man göra när man inte är super sugen på frukost och får till och med tvinga i sig en macka. Väl hemma igen för att byta om och sedan åka tillbaka till stan för att gå ut på veckans andra jobbfest, slängde jag i mig lite nudlar, annars hade jag dött. Iallafall svimmat.

Träffade arbetskamraterna utanför Jensens Böfhus, mycket trevligt ställe och hej vad god maten var. Efter en ryggbiff och någon potatis som påminde om tjocka chips, så blev det en bananasplit men inte hela, innan jag fått i mig halva tog det stopp. Efter att alla ätit upp drog vi på oss ytterkläderna och knallade vidare till Björnstugan. Efter ett tag där slutade min kväll och jag åkte hem och satte mig här. trött som ett as.

Så God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0