Jobb igen

Jobbet igår gick otroligt snabbt.Väl hemma gjorde jag och älsklingen fredags mys med potatisgratäng och fläskfile, finns det något godare, kan knappast tänka mig det. Tur som man har blev det över i matlåda tills idag.

Snart kommer förhoppningsvis far och bror hit och ska hjälpa mig med att borra hål så jag kan få handtag på byrån vi köpte, hade kunnat gjort det själv om jag hade haft en borr men nu har jag det inte så far får ingripa.

Nej man kanske skulle göra sig i ordning innan de kommer. Ska iväg och jobba, sen är jag ledig till den 2:a januari 2008, shit vad konstigt det känns att skriva 2008. Året har gått så fort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0