Måste ha

Då var det dags igen, känns som om man aldrig får sova ut. Men idag är en viktig dag, för dig gäller det att få tag på tröjan, innan den tar slut. Jag måste ha den. Sen när jag väl kommer att hitta den så lovar jag att jag inte tycker om den, skulle inte förvåna mig alls när man bara sett den på bild. Så så fort jag är klar ska jag åka till marieberg för att kolla om de har fått in den. Har de inte det får jag ta mig vidare in till stan.

Sen ska jag jobba och det känns väl sådär en dag som denna när man jobbar till kvart över 8. Kommer inte vara hemma förns vid 9. Sen är det bara att äta och slänga sig i sängen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0