Mellandagarna

Dagarna går och de går fort. Igår var jag och älskling ute på ett ganska fullt marieberg och försökte hitta några grejer, men gav snart upp. Köpte iallafall en "byrå" som vi länge har letat efter. Sen några kaffeglas och en ny matskål till Findus. Ikea var okej att handla på men när vi kom in på själva marieberg gav vi upp.

På kvällen var det träning, vet inte riktigt om det har vrit någon kanon vecka i träningsväg. Det har varit väldigt segt och hostan har inte gett sig än, känns som om man varit sjuk i flera veckor. Efter träningen satte jag mig ner med min ipod och försökte få över filerna på rätt ställe, lyckades inte med ljudböckerna.

Någon som vet hur man gör?

Idag och imorgon är det jobb, så lite pengar ska man allt dra in i mellandagarna.


Kommentarer
Annsingen

Trevlig helg!

2007-12-28 @ 09:47:57
URL: http://lillanslilla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0