Nu har vi jul..

Nu har jag fått upp lite julgardiner och fått upp en stjärna i fönstret, nu har jag riktigt julkänsla här hemma. Blev inte de gardinerna jag vill ha och jag ska köpa andra gardiner att ha bakom, de gamla fick sitta kvar ett tag till så imorgon blir det till att köpa ett par röda eller svarta att ha bakom. Imorgon är det första advent och då ska vi tända ljus och äta en mysig frukost.

Sen bär det av till jobbet för att jobba en liten stund och försöka att tagga till matchen. Imorgon gäller det verkligen att ta poäng om vi ska komma över stecket som vi åkte under idag. Efter att Fröjered vann mot KFUM. Kom igen nu tjejer nu kör vi, spelar vårat spel. Då kan inte många stoppa oss.

image288


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0