Badrum

Igår skrev jag om min super mysiga spa morgon som senare utbyttes till ett helvete när vattnet inte ville ner i avloppet utan ut på golvet. Detta är nu åtgärdat. Tack älskling. Så nu kan jag duscha igen. hade gått under om han inte kunnat fixat det, då hade man blivit tvungen at vänta på att vaktmästaren skulle komma och jag lovar det skulle nog ha tagit flera dagar. De verkar glömma bort allt de ska göra. De lovade att de skulle komma hit och laga en sak i garderoben innan vi flyttade in. Det var snart 4 månader sen.

När jag ändå är inne och skriver om badrum, så kan jag publicera en bild för att visa hur Mor & Fars badrum blev efter renoveringen. Har ju bara visat en bild när det såg som värst ut. Så här ser det ut nu.

image161
Bilden är tagen av Far


Kommentarer
Åsa.S

Väldigt snyggt!

2007-07-25 @ 19:00:05
URL: http://glansigyta.blogg.se
krilla

Bra gjort Mats!

2007-07-25 @ 22:48:03
steffy

Gud vad fint det blev!!!!=)

2007-07-26 @ 20:17:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0