Diplomatstaden var min

Nu har det varit en del jobb och en hel del annat som har uppehållit mig från att skriva här på bloggen. Ber om ursäkt till mina trogna läsare. Börjar väl med i lördags som jag lovade, vi hade myskväll hemma hos mig jag och Mary, det blev lite monopol spelande, men det ska vi inte gå in mer i detalj på. Publicerar en bild för att ni ska förstå varför.

image134

Vi ser så roade ut. Vems idé var det att låta Älsklingen vara med och spela? Inte min iallafall. Aldrig igen säger jag bara, tänker inte sälja alla mina gator ännu en gång för att betala av skulden till honom.

Söndagen bestod mestadels av jobb. Så där finns inget att berätta. Idag då, då jobbade jag 3 timmar, så skönt. Började dock 08.00 och jobbade till 11.00 så då hade jag hela dagen på mig att göra massa annat. Så jag hängde på Mor, Far & Bror till Marieberg. Där det shoppades lite iallafall, blev mina "mysbyxor" som jag letat efter ett tag. Nu hittade jag dem. Sen har jag suttit vid datorn och lärt mig lite bildredigering i Photoshop, Sen ringde Krilly, trevligt. Sen vart jag tvungen att avbryta mitt i för att ring och checka saker till helgen med Thealotta. Då vi även bestämde helt klart att vi ska åka på bröllop i mitten av augusti, ska bli så himla skoj. Måste man köpa något fint att ha på sig. Jag ahr aldrig varit på bröllop förut om man räknar bort de gånger jag inte kommer ihåg eftersom jag varit så liten. Som när Mor & Far gifte sig var jag 2 år och var mest intresserad av att Jesus på korset inte hade några skor på sig. Vilket jag tyckte att han skulle ha.  Nu är det dags att gå och lägga sig, jobbar heldag imorgon, vilket betyder 09.45 - 19.15


Kommentarer
krilly

Vilket jäkla skit pass!

2007-07-10 @ 19:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0