Helgens mys

Efter fredagens jobbande kom jag äntligen hem till mor & far för att fira min älskade mor, där bjöds det på pizza, det var gott, men vad onyttig man känner sig, jag som laddar inför Greece 2007. Går inget vidare. Under lördagen var en shoppingrunda i solen inplanerad, men solen lös med sin frånvaro och regnet öste ner. Men lite shopping blev det iallafall, köpte äntligen ett par svarta jeans, vad jag saknat dem.

Sen tröttnade vi på regnet och tänkte åka hemåt och stanna på marieberg på vägen hem, för att shoppa under tak. Men det kunde vi ju glömma direkt, då det var kaos, folk, bilar överallt. Den stora parkeringen var full av bilar, knappt inte en ledig parkeringsplats. Så vi gav upp och åkte hem som tur var, för annars hade jag inte hunnit att göra mig klar innan Maria kom och hämtade oss, för en partykväll hos Krillidill.

image125

image126

image127

image128

image129

image130

image131

Dagen efter är aldrig rolig, även om det inte blev så blött igår. Men efter att ha satt sig på fel tåg, så är man glad att man vaknat i sin egna säng. Måste bara säga att tåg och jag lirar inte ihop. Så jag tog ut lite extra sovmorgon och fick nästan stressa för att hinna bli klar, för att åka ut till Sköllersta och fira mor med släkten. Med 2 hamburgare till frukost var jag pigg och på benen, tänk att jag inte hade ätit sen kl 14 dagen innan och det säger mycket om hur hungrig jag väl var när jag vaknade. I Sköllersta bjöds det på William tårta, me like! Efter fikat och massa prat var det dags att åka hem till Kumla igen för en myskväll med Maria, där vi gjorde lite gott att äta, och kollade på film, Underbara älskade, kanske inte den bästa film jag sett, men den fick duga, med gott sällskap så gick det och nu sitter jag här, för ovanlighetens skull.

image132


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0