Katt fnatt

Idag vaknade jag av att älsklingen svor till och insåg att han försovit sig 1 timme. Glömt att ställa alarm tydligen. Så fick slänga mig i bilen och åka ut med honom til lfabriken, så när jag släppt av honom tänkte jag att det inte var någon idé att åka hem utan åkte vidare till Mor & Far.

Den enda som var vaken var Far, inte ens Tysen var vaken. Men han vaknade till ganska snabbt när han hörde att vi två var vakna och kom ner skuttandes från trappen. Åhh han är så söööt, jag vill bara ta med honom hem till mig och behålla honom här.

image159

Efter ett par timmar vaknade Mor även till och då blev det frukost med te, ägg och macka. Sen tyckte jag att det var dags för bror att gå upp, för jag hade bestämt att vi skulle åka till marieberg för att shoppa lite men framför allt för att klippa oss. När vi väl kommit till Marieberg så hade de ingen klipptid förns halv 6, så då shoppa vi lite och åkte hem istället. Köpte kattgodis till Tysen, han älskar mig nu!

image160

Nu sitter jag hemma igen och väntar på att vi ska gå ner och handla lite mat som vi kan äta till kvällen. Sen var älsklingen även sugen på kladdkaka, så vi får väl se om det blir något av det också.


Kommentarer
krilla

Mycket fina kort du tar bejb! Puss

2007-07-26 @ 23:00:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0