Mycket man inte sett

Idag har jag varit med min kära familj i Örebro som värsta turisterna. Först var vi på Lager 157, där jag hade hoppats på lite fler fynd än vad det blev. Hittade iallafall ett par Frank Dandy trosor, de är så sköna. Sedan begav vi oss till Naturens hus, där jag själv aldrig varit tidigare. Konstigt man har bott "i" Örebro i snart 21 år men har knappt sett halva staden. Så vi gick en sväng runt bland buskar och snår och även ut till Rynningeviken, riktigt mysigt. Väl där ute så togs det kort eftersom både jag och far hade med oss kameror.

image148

image150

image149

När vi började bli hungriga så drog vi oss in till city för att äta och gå en sväng på stan. Visade mor lite saker som jag önskar mig när jag fyller, så hon vet vad hon måste köpa, haha. Inne på Make up store hittade jag ett nagellack som jag tyckte skulle passa i sommar, var ute efter en helt annan färg igentligen men nu hade de ju rea på de här, så varför inte passa på. Så det blev färgen Cha cha. Någon väska hittade jag inte, jag som är i akut väskbehov. Någon som har något förslag på en fin väska, får gärna säga till.

image147
Frank Dandy trosorna & Cha cha nagellacket


Kommentarer
alexxxxx

vilken snyggt nagellack sandrew :)

2007-07-19 @ 00:29:53
URL: http://employment.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0