Perfekt

Dagen idag har varit helt perfekt, började med att åka ut till Marieberg för att byta mina surfshorts jag fick i födelsedagspresent. Tyvärr så fanns det inga likadana på Marieberg så jag gick ner på Intersport för att kolla lite där istället, då insåg jag att det var 30%rea på det mesta, underbart. Så då köpte jag ett par surfshorts där istället och sen hitta jag även en bikini överdel som jag länge letat efter.

Köpte även en väska men inte på intersport. Helt enkelt fantastikt, gud vad jag har letat efter en som jag vill ha, men inte har jag hittat någon, men nu slipper jag leta längre. Är hel nöjd med väskan.

image169

Efter vi varit en sväng runt i de butiker vi hade bestämt oss för att besöka åkte vi vidare in till stan för att byta ut min rougeborste jag fick mot en puderborste, men då hade självklart de lunchstängt, tabbe. Så det fick bli en snabbis förbi där senare, så tillslut fick jag min nya borste, blev en rosa.

Mellan besöken på Make up store var vi ute och spelade minigolf på Gustavsvik, med hela älsklingens familj. Mycket trevligt.

Efter det har jag abra hunnit med att träna, blev mest mage idag på fysen, känns skönt imorgon. Men det värsta är att benen fick sig en omgång också och mina ben tål inte utfallssteg, har redan träningsvärk i dem, bläää! Men det var skoj att träffa laget igen efter en månads uppehåll. Alla var sig lika förutom att vissa var solbrända och hade färgat håret. Efter fysen hade vi ett bollpass på mycket länge och det kändes verkligen som om det var riktigt länge sedan, visste knappt hur jag skulle hålla klubban, haha.

Men eftersom blogg.se verkar vara lite segt just nu så orkar jag inte sitta uppe och vänta på att bilderna ska laddas upp. Jag har faktiskt ett jobb att sköta. Så bilderna kommer upp imorgon om jag får någon tid över och det ska väl inte vara några problem.



Kommentarer
Milla

Gu va kul med minigolf! Frågan är: hur gick de?
vann du? ;) haha

2007-07-31 @ 00:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0