PotC

Har nyss kommit hem från bion med älsklingen. Den var helt enkelt bra, bör ses av de som sett de tidigare filmerna, sen finns det ju vissa som säger att första filmen är bäst, men jag tycker att alla är bra. Inte nog med att filmen var lång och att jag fick ont i knät som vanligt när jag sitter förlänge, så vart jag kissnödig mitt i filmen. Sittandes i mitten på raden, kanon! Trotts att jag var på toa innan vi åkte till Örebro, innan jag gick in i biosalongen och under filmen, var jag ändå nödig när jag klev ur salongen. Vad är det för fel på mig?


Innan bion var vi hemma hos mor & far och hälsade på. Som vanligt när vi är på besök står det grillat på menyn, konstigt va? Jag älskar ju grillat, något de troligen vet. Eller så är det alltid jag som ber att få komma ut till dem och äta lite grillat. Lånade även fars kamera, love it!


Läste på Krillis blogg att hon är bra på att fixa lagning av cyklar, gratis! Så jag tänkte, jag har en cykel står i källaren som skulle behöva ha ett nytt däck. Jag lämnar av den hos dig någon dag babe, så fixar du det åt mig, okej? De som känner mig och krill från ungdomsben, eller vad man ska kalla det. vet att vi är mästare på att cykla, har vi alltid varit och kommer alltid att vara, oo-ey.

image120



Kommentarer
krilly

Uaah jag vill sååå badly cykla kom över numedesamma! hahaa kom på lördag så fyllekör jag dei gärna (som uppgjort för probelm redan där)efterdom jag alltid blir redlös

2007-06-25 @ 22:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0