Återblick

Gårdags träningens genomgång av matchen i söndags.
Tränare säger att han tycker att det var hans fel att det ramla in många mål på slutet, en coachmiss att inte ta timeout vid 7-7. Förklarar att i våra huvuden så blev resultatet 7-7 från och med nu och inget annat. Där på frågar han direkt en av spelarna. Vad blev det i matchen? Svar.. Öhh 10-7..

Skoj träning igår, först mentalträning, trodde jag skulle somna, men hade då inte varit ensam eftersom vissa redan låg och snarkade. Låg där och tänkte på hur det kändes när vi vann kvalet till elitserien för drygt 1 år sedan och när jag själv gjorde 3 mål i distriktlags SM för ett antal år sedan. När man vaknat upp var det dags för lite fys och sedan ett boll pass. Jag fick vara center ahhh. Var iofs nästan lika mycket forward ändå. Svårt att hålla sig på centerplatsen när man spelat forward i ca 10 år.

Idag då! Ska snart göra mig iordning och åka till Marieberg och shoppa med mor. Skulle behöva ett par nya skor och något till älsklingen som fyller på måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0