Vårskor

image19Igår var jag & mor på marieberg, med start på IKEA, finns så himla mycket grejer man vill ha. De hade fått in massor med sommargrejer nu. Åhh vad jag längtar till sommaren.

Efter IKEA åkte vi till Stadium för att kolla på skor, där hitta jag de här skönheterna. Så dem blev mina för 499:- Efter det åkte vi till själva marieberg där vi gick runt och kolla lite och åt lite mat. Så gott!

Köpte present åt älsklingen också, så nu är det avklarat. Hoppas han blir nöjd.

Sen var det Willy´s som gällde, där vi skulle köpa mat till kvällen och små handla lite allt möjligt. Till kvälls mat blev det Fyllda pitabröd, mums!

Senare på kvällen var det ju såklart Desperate Housewives och där någonstans slutade min dag igår.


Kommentarer
Anonym

snajdiga dojs sandra! kan du gissa vem nu då ;p?

2007-03-23 @ 23:38:53
Sandra

Ja det kan jag, Alex!

2007-03-24 @ 10:20:57
URL: http://sazz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0