Alias

Igår jobbade jag hela dagen igen, shit vad jag kommer bli rik. Sen när jag slutat så åkte jag, Alex, Atterfors och Lund till stan för att möta upp Maria. Tanken var att spela minigolf ute på gustavsvik, men så blev det inte, lite halv dåligt väder gjorde att planerna fick ändras och tur var väl det för de andra. De vet inte att jag är grym på mnigolf, haha.

Så vi bestämde oss för att gå och äta på något trevligt ställe, efter många om och men så blev det pizza laneten där vi beställde in 3 pizzor som vi delade på, mums. Vi satt och prata och hade kul, tills vi slängde en blick bort mot kassan där alla stod och tittade på oss, vi tittade rnt i restaurangen och den var helt tom på folk. Då fick vi för oss att de hade stängt och bara stod och vänta på att vi skulle förstå det och gå. Så vi fick panik och slet åt oss våra grejer och gick och betala. Nu stängde de ju inte förns om ca 50 min, så vi hade lugnt kunnat suttit kvar.

Men det gjorde inte så mycket för vi tog bilen ut till Atterfors och hämtade ett spel, Alias och for sedan vidare hem till Lund, där vi spelade, åt popcorn och drack päronlättdryck. Jag, Maria och Alex krossade de andra på Alias. En jätte rolig kväll som verkligen måste göras om. Har 2 bilder att lägga upp, men de kommer kanske senare under dagen, för nu ska jag iväg och jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0