Nu är den här

image53Nu är telefonen som jag väntat på sen ett tag tillbaka äntligen här. Sony Ericsson W880i i Svart/Orange. Ska bli skönt att få en ny mobil, eftesom vissa mycket välbehövliga knappar på min nuvarande mobil K750 ä helt utslitna. Sen akn det även vaa skönt att få en mobil med iktigt ba med utymme inför innebandy säsongens bortamatcher, som i år inte blir alls lika långa som de var förra säsongen.

Igår ringde de från Telia och frågade om jag vill byta mobil och då även förlänga abonnemanget. Självklart sa jag om jag får min W880i. De skulle jag få sa de, så fort den hade kommit ut och idag fick jag orderbekräftelsen. Så nu ska den bara skickas in.

Det jobbigaste med ny telefon är att lägga in alla nummer som man har lagt in på mobilen. vissa finns ju på kortet med långt ifrån alla ligger där.
Men det får jag väl ta som en kvällsunderhållning. Eller en tidig mogon innan jobbet.

På tal om jobbet så ringde Maria (chefen) och sa att vi kommer att få leveransen vid 15 idag istället för 10 på morgonen, vilket antagligen kommer att betyda övertid. Då missar jag Desperate, hur ska jag nu göra. Världen går under.


Kommentarer
Den som alltidt skriver på din sida

Krilli vill också ha den här mobilen kan saz hjälpa?

2007-05-21 @ 14:24:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0