Sovlaki

Jaha nu sitter man här igen, innan jobbet. Skulle från början ha jobbat idag, men fick i fredags ledigt och tyckte det hade varit skönt, bokade in tvätt tid och massa annat, men igår ringde chefen och fråga ifall jag kunde jobba ändå. Nu blev det en hel dag istället, skulle ha börjat senare, men vad gör det när man ändå nu har kommit in i rytmen att gå upp runt halv 8, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra.

Igår spelade älsklingen innebandy med jobbet, en turnering de brukar ha varje år. Var nere och kollade. De kom 2:a, riktigt bra. Många snygga mål gjorde han också, vart nästan lite avis. Thea lirade också, kul att se, var ett tag sen jag såg henne hålla i klubban. Vill ha tillbaka dig.

På kvällen skulle vi ut och äta med familjen och Viktors utbytesstuden, även där blev det inte riktigt som vi tänkt för när klockan började närma sig halv 7 eller något sådant, så ringer de och säger att hon inte kommer för att hon ligger hemma och är sjuk. Men vi åkte ändå iväg och åt. Mycket gott. Sovlaki med pommes. Kvällen som skulle avslutas i soffan med ögonen på wallanderfilmen blev istället sittandes i soffan och kolla på Bobbitt, mannen som förlorade sin penis. Tyckte de var riktigt skoj, speciellt eftersom älsklingen kallas Bobbit på jobbet, haha. Sen kröp jag ner i sängen, så skööönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Saz

Welcome to my life!

RSS 2.0